Skip to main content

Καρπούζι: Το καλύτερο σνακ για την παραλία

Αν κλείσετε τα μάτια και ανακαλέσετε μερικές από τις πιο έντονες παιδικές σας αναμνήσεις του καλοκαιριού, σίγουρα σε κάποια από αυτές θα είστε με μια φέτα καρπούζι στο χέρι.

Φορώντας μόνο το μαγιό ή το βρακί, εκεί, στα πλακάκια της αυλής κάτω από τη δροσιά των δέντρων, τα μικρά σας χεράκια αγωνιούν να κρατήσουν τη μεγάλη φέτα καρπούζι που σας έκοψε η μαμά σας.

Γιατί να μην κάνουμε κι εμείς το ίδιο; Γιατί να μην παίρνουμε λίγο καρπούζι στην παραλία; Τόσο δύσκολο είναι;

Λογικά, θα πρέπει να είναι δύσκολο καθώς δεν βλέπω οικογένειες να τρώνε φρούτα στο απογευματινό τους μπάνιο.

Τρώνε ένα σωρό άλλα πράγματα, ανθυγιεινά, συσκευασμένα, όχι όμως φρούτα.

Ένα απόγευμα που είχαμε κατέβει στην παραλία για μπάνιο ολόκληρη παρέα, ανάμεσα σε όλα τα άλλα, κουβάλησα μαζί μου και ένα καρπούζι. Ολόκληρο.

Το άφησα να ερωτοτροπεί με το κυματάκι στην ακροθαλασσιά μπροστά μου, και μετά την πρώτη μας βουτιά πήρα ένα μαχαίρι και το έκοψα σε φέτες. Το ευχαριστηθήκαμε όλοι!

Ακόμα όμως και αυτό αν δεν μπορείτε να κάνετε, μια χαρά είναι να το κόψετε κομματάκια, να το βάλετε σε ένα τάπερ, και σε μια ισοθερμική τσάντα με 1-2 παγοκύστες, και να φαγωθεί με τα χέρια!

Το καλό με το καρπούζι στην παραλία είναι ότι κατευνάζει την πείνα μικρών και μεγάλων και δεν χρειάζεται μετά να περιμένεις πολλή ώρα μέχρι να ξαναμπείς στη θάλασσα.

Εκτός όμως από αυτό, το καρπούζι έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας:

-Στα 150 γραμμάρια περιέχει: 43 θερμίδες, 0 γραμμάρια λίπους, 2 γραμμάρια νατρίου, 11 γραμμάρια υδατάνθρακα (συμπεριλαμβανομένων 9 γρ. ζάχαρης) και 1 γραμμάριο ινών.

-Επίσης παρέχει το 17% των ημερήσιων αναγκών ενός ενήλικα σε βιταμίνη Α, το 21% σε βιταμίνη C, το 2% σε σίδηρο και το 1% σε ασβέστιο.

-Περιέχει επίσης θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, βιταμίνη Β-6, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο, χαλκό, μαγγάνιο, σελήνιο, χολίνη, λυκοπένιο και βεταΐνη.

Καλό καλοκαίρι με πολλές δροσερές στιγμές στην παραλία!