Skip to main content

Αυτές οι τροφές βοηθάνε τα παιδιά στο διάβασμα

Οι συνθήκες της τηλεκπαίδευσης και της καραντίνας είναι φυσικό να δυσκολεύουν κάποια παιδιά στο να συγκεντρωθούν στο διάβασμά τους! Μήπως να βάζατε κι εσείς ένα χεράκι;

Και φυσικά δεν εννοούμε να του κάνετε τις ασκήσεις ή να διαβάσετε εσείς για αυτό, αλλά να προσέξετε λίγο περισσότερο τη διατροφή του.

Μπορεί η κατάλληλη διατροφή να βοηθήσει το μυαλό ενός παιδιού να πάρει μπρος; Και βέβαια! Έχετε ακούσει για το brain food, τις κατάλληλες δηλαδή τροφές που βοηθάνε στη συγκέντρωση, τη μνήμη και την καλύτερη απόδοση στο σχολείο;

Αυτές είναι οι τροφές που χρειάζεται ένα παιδί για να έχει κοφτερό μυαλό:

- Γάλα, τυρί, αυγά, πουλερικά, κόκκινο κρέας, ψάρια

για την Πρωτεϊνη τους που τους προσφέρει ενέργεια, εγρήγορση και διαύγεια πνεύματος.

- Σπανάκι, πορτοκάλι, μπανάνα, ρόκα

για το Φυλλικό οξύ που ενισχύει τη μνήμη.

- Λιπαρά ψάρια (σαρδέλες, σκουμπρί, τόνος, σολομός) και καρύδια

για τα Ω-3 λιπαρά οξέα που είναι ό,τι πρέπει για καλύτερη μνήμη.

- Αυγό

για τη Λεκιθίνη που συντελεί στη διαύγεια.

- Συκώτι και αυγά

για τη Χολίνη που βοηθάει στη συγκέντρωση.

Ενισχύστε σωστά τον οργανισμό του παιδιού και θα δείτε για το πότε θα αυξηθεί η όρεξή του για διάβασμα!