Skip to main content

5 τροφές που χρειαζόμαστε όσο μεγαλώνουμε

Υπάρχει τρόπος να παραμείνουμε νέες, εκτός φυσικά από τις πλαστικές επεμβάσεις; Όχι. Υπάρχει όμως ένας φυσικός αλλά και αποτελεσματικός τρόπος να ενισχύουμε τον οργανισμό μας και να του δίνουμε ό,τι έχει ανάγκη. Και εκείνος θα μας ανταμείψει με καλή υγεία και όμορφη όψη.

Αυτές είναι οι 5 τροφές που χρειάζεται να βάζουμε στο πιάτο μας, κυρίως όσο τα χρόνια περνάνε:

1. Λαχανάκια Βρυξελλών:

Ή τα λατρεύεις ή τα μισείς. Ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Τρώγετέ τα όσο πιο συχνά μπορείτε καθώς οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχουν λειτουργούν προληπτικά για ασθένειες της καρδιάς και για τον καρκίνο και επιπλέον ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

2. Σολομός:

Μας είναι αναγκαίος λόγω των Ω3 λιπαρών οξέων που περιέχει, ιδανικά για να πούμε αντίο σε κατάθλιψη και φλεγμονές. Αποτελεί και καλή πηγή ασβεστίου και βιταμίνης D, γεγονός που μας εξασφαλίζει ότι τα κόκαλά μας θα είναι γερά και προστατευμένα.

3. Blueberries:

Για τις αντικαρκινικές τους ιδιότητες, τις ελάχιστες θερμίδες και την μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C αξίζουν μια θέση στο γιαουρτάκι μας ή σκέτα στο μπολ.

4. Βρώμη:

Δεν θεωρείται άδικα υπερτροφή. Περιέχει βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες που μας κρατάνε χορτάτες και ελαττώνουν την LDL χοληστερόλη. Και τη βρίσκουμε παντού και δεν κοστίζει.

5. Κόκκινο τσάι Rooibos:

Έρχεται από τη Νότιο Αφρική, έχει λιγότερες τανίνες σε σχέση με άλλα είδη τσαγιού, και είναι μια τέλεια πηγή ξέχειλη στα αντιοξειδωτικά.

Από φέτος ας φροντίσουμε λίγο περισσότερο τον εαυτό μας, και ας μην τον ξεχνάμε "γιατί δεν προλαβαίνουμε"!