Skip to main content

4 λύσεις για να καταπολεμήσετε τη λαχτάρα για γλυκό

Λαχταράτε ένα γλυκό κέρασμα μετά από κάθε γεύμα; Ή την ίδια ώρα κάθε μέρα; Ποιος παλεύει την τρελή επιθυμία για γλυκό; Αν το κάνετε, δεν είστε οι μόνοι!

Η συχνή λιγούρα για γλυκό μπορεί συχνά να εξηγηθεί ως αποτέλεσμα ανεπιθύμητων ενεργειών που προκαλούν ορισμένες συμπεριφορές διατροφής ή ελλείψεις θρεπτικών συστατικών ή ως μία κακή συνήθεια που έχει επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλό σας.

Τι μπορείτε να κάνετε την επόμενη φορά που θα έχετε όρεξη για γλυκό:

1. Καταναλώστε 2 κομμάτια μαύρη σοκολάτα 70+% κακάο μαζί με λίγους ξηρούς καρπούς.

2. Πιείτε ένα ζεστό τσάι κόκκινων φρούτων πασπαλισμένο με κανέλα.

3. Καταναλώστε λίγες φέτες μήλου με φυστικοβούτυρο ή αμυγδαλοβούτυρο.

4. Φάτε 2-3 ξηρά δαμάσκηνα ή ξηρά σύκα.

Είναι σημαντικό να θυμάστε 1 φορά / εβδομάδα να καταναλώνετε 1 κομμάτι γλυκού που σας αρέσει και σας έλειψε, καθώς και το να σκεφτείτε και να σχεδιάσετε ποιες μακροπρόθεσμες αλλαγές θα ήταν καλό να κάνετε στη διατροφή σας.