Skip to main content

Συγχαρητήρια, είστε έγκυος! 10 χρηστικά tips για μια υπέροχη εγκυμοσύνη

«Να πάρω τηλέφωνο τη μαμά μου», «Δεν το πιστεύω!», «Θα γίνουμε γονείς», «Θα παχύνω;», «Θα τα καταφέρω;». Μόλις μάθατε ότι είστε έγκυος και αμέτρητες σκέψεις τριγυρνάνε στο μυαλό σας. Εμείς θα σας δώσουμε μία βασική συμβουλή και 10 μικρά αλλά πολύ σημαντικά tips για να χαρείτε την εγκυμοσύνη σας.

Η βασική συμβουλή είναι απλή: Μην πανικοβάλλεστε. Το μόνο που χρειάζεται είναι να οργανωθείτε λίγο και να προετοιμαστείτε.

Ας δούμε το πώς:

1.Μην ανακοινώσετε αμέσως τα ευχάριστα

Θέλετε να το φωνάξετε σε όλο τον κόσμο, να το μοιραστείτε με φίλους και γνωστούς, να το ανεβάσετε στα social. Κάνετε λίγη υπομονή. Το έμβρυο είναι αρκετά ευαίσθητο τις πρώτες 12 εβδομάδες κύησης οπότε καλύτερα να το ανακοινώσετε στο οικογενειακό σας περιβάλλον πρώτα, και αργότερα στους φίλους σας.

2.Βγάλτε πολλές φωτογραφίες

Η εγκυμοσύνη προχωράει μια χαρά και πλέετε σε πελάγη ευτυχίας. Πόσο ωραία είναι η ζωή! Και πόσο θέλετε να θυμάστε για πάντα αυτή την περίοδο!

Βγάλτε όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε (και θέλετε) κάθε μήνα της εγκυμοσύνης. Φτιάξτε ένα όμορφο άλμπουμ που θα περιέχει μερικές από τις πιο γλυκές στιγμές της ζωής σας. Κάτω από κάθε φωτογραφία μπορείτε να γράφετε μια λεζάντα, κάποιες σκέψεις, μια σκέψη σας, έτσι ώστε να λειτουργήσει και ως ημερολόγιο.

3.Φροντίστε τον εαυτό σας

Σταδιακά θα παρατηρήσετε το σώμα σας να αλλάζει αλλά δεν χρειάζεται πανικός για τα κιλά και τις ραγάδες- υπάρχει λύση για όλα.

Φροντίστε εντατικά το δέρμα σας χρησιμοποιώντας λάδι σώματος ή ενυδατική lotion, καθημερινά.

Επίσης, ενυδατώνετε και τον οργανισμό σας πίνοντας πολύ νερό και φρεσκοστυμμένους χυμούς φρούτων. Ζητήστε από τον γυναικολόγο ή τον διατροφολόγο σας ένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο σε κάθε μήνα της εγκυμοσύνης αλλά και στον δικό σας τρόπο ζωής.

4.Γυμναστείτε

Είναι σημαντικό να εξακολουθήσετε να κάνετε πράγματα που σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα, όπως η άσκηση. Ρωτήστε τον γυναικολόγο σας ποιο είδος γυμναστικής σας προτείνει, απλά εάν δεν είχατε γυμναστεί έως τώρα, καλύτερα να μην πιέσετε τον εαυτό σας τώρα.

5.Κάνετε περιπάτους

Το περπάτημα ωφελεί πολύ στην εγκυμοσύνη και εάν το συνδυάσετε με λίγο shopping ή λίγη μουσική με ακουστικά θα γίνει και πιο διασκεδαστικό.

Μην μένετε σπίτι. Βγείτε έξω, δείτε φίλες, μιλήστε με κόσμο.

6.Οργανώστε το βρεφικό δωμάτιο

Κάνετε μια έρευνα αγοράς για αρχή, ξεφυλλίστε περιοδικά, μπείτε στο Instagram για ιδέες, επισκεφτείτε μαγαζιά, φανταστείτε το παιδικό δωμάτιο των ονείρων σας.

Η ενασχόληση αυτή θα σας δώσει χαρά και ηρεμία ενώ ιδανική περίοδος για την υλοποίηση των ιδεών σας είναι οι τελευταίοι μήνες της κύησης.

7.Φτιάξτε λίστες

Το ξέρετε ότι στην εγκυμοσύνη η μνήμη εξασθενεί; Ισχύει! Για να τα θυμάστε, λοιπόν, όλα, φτιάξτε τις λίστες σας και δεν θα σας ξεφύγει τίποτα.

8.Το χάπι μου το πήρα;

Καμιά φορά ίσως ξεχαστείτε και δεν πάρετε τη βιταμίνη ή το συμπλήρωμα που έχει υποδείξει ο γυναικολόγος σας. Επειδή όμως είναι σημαντικά, βάλτε υπενθύμιση στο κινητό. Τόσο απλά.

9.Applications για μέλλουσες μαμάδες

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές για την περίοδο της εγκυμοσύνης. Επιλέξτε εκείνη που σας ενδιαφέρει πιο πολύ και κατεβάστε την στο κινητό ή το tablet. Δεν φαντάζεστε πόσο μπορεί να βοηθήσει η τεχνολογία.

10. Διαβάστε

Υπάρχουν τόσο υπέροχα βιβλία για την εγκυμοσύνη και την μέλλουσα μαμά (ε, ναι, και για τον μπαμπά, μην τον ξεχνάμε) που σίγουρα θέλετε να διαβάσετε τώρα που έχετε και χρόνο. Το διάβασμα θα σας χαλαρώσει, αρκεί να μην το παρακάνετε με τις πληροφορίες και τελικά αγχωθείτε.

Όλα έχουν το μέτρο τους. Εκτός από τη χαρά σας. Αυτή είναι απεριόριστη!