Skip to main content

Πώς προγραμματίζουμε το εβδομαδιαίο κολατσιό του σχολείου

O σωστός προγραμματισμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά θέματα της διατροφικής εκπαίδευσης των παιδιών μας.

Ο προγραμματισμός έχει να κάνει με το ωράριο των γευμάτων τα οποία δεν πρέπει να απέχουν μεταξύ τους περισσότερο από τρεις ώρες και την ακολουθία των γευμάτων, η οποία έχει ως εξής:

-ΠΡΩΙΝΟ

-ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

-ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

-ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

-ΒΡΑΔΙΝΟ

Δημιουργήστε μαζί με τα παιδιά σας το εβδομαδιαίο κολατσιό του σχολείου:

Καταρτίζοντας το πρόγραμμα του κολατσιού με τα παιδιά σας σε εβδομαδιαία βάση, γλιτώνετε από τους καθημερινούς προβληματισμούς και το άγχος γύρω από το φαγητό μειώνεται.

- Κερδίζετε χρόνο

- Κερδίζετε χρήματα και

- Εξασφαλίζετε ένα υγιεινό και πλήρες γεύμα για μια ολόκληρη εβδομάδα.

Ας δούμε κάποιες ιδέες μαζί:

Δευτέρα : Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής με 30 γρ. τυρί φέτα και ντομάτα

Τρίτη : Αυγόφετα με 1 φέτα κασέρι και 1 πορτοκάλι

Τετάρτη : Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής με 1 κ.γ. ταχίνι και ½ μπανάνα

Πέμπτη : 1 κουλούρι και 1 χυμό πορτοκάλι

Παρασκευή : Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής με 1 κ.γ. ταχίνι και ½ μπανάνα

Και για το σαββατοκύριακο:

Σάββατο : 1 γιαούρτι με ½ ροδάκινο κομπόστα ή κάποιο άλλο φρούτο κανέλα

Κυριακή : 1 κεσεδάκι σπιτικό ρυζόγαλο με κανέλα