Skip to main content

Fun Food Friday: Μια νόστιμη κάμπια με αυγουλάκι και λαχανίδα

Αχ, αυτή η κάμπια, να ξέρατε πόσο εύκολη είναι να την φτιάξετε για τα παιδάκια σας και πόσο θρεπτική είναι! Δεν ξέρετε; Θα σας τα δώσουμε όλα στο... πιάτο!

Τα υλικά που χρειαζόμαστε:

1 μεγάλο αυγό

λίγη λαχανίδα (κάλε)

μια μαύρη ελιά

Πώς θα φτιάξουμε την κάμπια:

1.Βράζουμε το αυγό και αφού κρυώσει λίγο βγάζουμε το τσόφλι και το κόβουμε σε ροδέλες.

2.Πλένουμε πολύ καλά λίγο κάλε και το τοποθετούμε σε ένα όμορφο πιάτο, στο κάτω μέρος του.

3.Στη μέση σχηματίζουμε την κάμπια μας τοποθετώντας τις ροδέλες του αυγού.

4.Κόβουμε μικρά κομματάκια αυγού για τις λεπτομέρειες όπως τα πόδια, οι κεραίες και η ουρά της.

5.Για τα μάτια και το στόμα της χρησιμοποιούμε μικρά κομματάκια ελιάς.

Έτοιμη!

Ας δούμε τώρα πόσο θρεπτικό και ωφέλιμο είναι αυτό το πιάτο:

Το αυγό προσφέρει πρωτεϊνη η οποία συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη των παιδιών, και βρίσκεται στο ασπράδι. Ο κρόκος περιέχει: ω6 λιπαρό οξύ (απαραίτητο για τη δόμηση του νευρικού ιστού), λεκιθίνη (για τις πνευματικές λειτουργίες), χολίνη (για τη μνήμη και τη συγκέντρωση), λιποδιαλυτές βιταμίνες A, D, E, Κ (για την ανάπτυξη των οστών και των δοντιών), σίδηρο, φωσφόρο, κάλιο, θείο, χρώμιο (ο σίδηρος ειδικά στα παιδιά βελτιώνει την πνευματική απόδοση και προλαμβάνει τις μαθησιακές δυσκολίες) και πολλές άλλες θρεπτικές ουσίες.

Η λαχανίδα ή kale περιέχει περισσότερο σίδηρο από το βοδινό κρέας, περισσότερο ασβέστιο από το γάλα ενώ δύο φλιτζάνια ωμό kale έχουν διπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από ένα πορτοκάλι!

Καλή όρεξη!