Skip to main content

Επιστροφή στα θρανία με υγιεινή διατροφή

Ντριν ντριν… το κουδούνι χτυπά και το σχολείο ξεκινά! Μαζί με αυτό, ξεκινούν και πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες και ο άφθονος χρόνος του καλοκαιριού περιορίζεται.

Όμως η διατήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής και τακτικής άσκησης είναι σημαντική για όλους μας, μικρούς και μεγάλους.

Ας ασχοληθούμε όμως με τα παιδιά, τα οποία θα πρέπει να καταναλώνουν καθημερινά ποικιλία από κάθε ομάδα τροφίμων, έτσι ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα.

Πώς επιτυγχάνεται όμως μια ισορροπημένη διατροφή;
Μια ισορροπημένη διατροφή συνεπάγεται με την κατανάλωση τριών γευμάτων ημερησίως και δύο θρεπτικών σνακ, καθώς και τον περιορισμό της πρόσληψης τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Η κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης, φρούτων, λαχανικών, άπαχου κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων, μπορεί επίσης να αποτρέψει την αύξηση του σωματικού βάρους, την ανάπτυξη ασθενών οστών και την ανάπτυξη διαβήτη.

Καλή σχολική χρονιά με υγεία!