Skip to main content

8 γλυκά που επιτρέπεται να τρώνε τα παιδιά

Από την πρώτη στιγμή της ζωής τους τα παιδιά έρχονται σε επαφή με μια γλυκιά γεύση, αυτή του μητρικού γάλακτος. Και φυσικά, όσο εισάγονται στερεές τροφές η έκθεσή τους σε γλυκά τρόφιμα είναι μεγάλη όπως φρουτόκρεμες, παιδικά γιαουρτάκια, παιδικές λιχουδιές...

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τη συχνή κατανάλωση γλυκών;

• Πρώτον, μην σκεφτείτε να απαγορεύσετε στο παιδί σας την κατανάλωση γλυκών, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να τα θελήσει περισσότερο. Το απαγορευμένο είναι το πιο επιθυμητό.
• Γίνετε πρότυπα για τα παιδιά σας και διδάξτε τους την ισορροπημένη διατροφή.
• Χρησιμοποιήστε τα φρούτα για καθημερινό επιδόρπιο, τα οποία καλύπτουν την επιθυμία για γλυκιά γεύση.
• Πείτε όχι στην καθημερινή κατανάλωση γλυκών και εξηγήστε τους ότι η καθημερινή πρόσληψη ζάχαρης καταστρέφει τα δοντάκια και οδηγεί σε αύξηση βάρους.
• Καταναλώστε γλυκά 1-2 φορές την εβδομάδα, μετά το κυρίως γεύμα σαν επιδόρπιο, εκεί όπου το παιδί είναι χορτάτο και μια μικρή ποσότητα θα το καλύψει.
• Προτιμήστε γλυκιές γεύσεις που δεν περιέχουν λιπαρά, όπως το μέλι, τα γλυκά του κουταλιού, γλυκά με ωμά φρούτα ή αποξηραμένα, το ζελέ, τις γρανίτες.
• Προτιμήστε να φτιάξετε ένα ελαφρύ σπιτικό γλυκό με τη βοήθεια του παιδιού σας παρά να αγοράσετε κάτι έτοιμο.

Καλύψτε την επιθυμία του για γλυκό με μια υγιεινή γλυκιά γεύση, όπως:

1. Γιαούρτι με καρύδια και μέλι
2. Μιλκσέικ μπανάνας με γάλα
3. Σπιτική γρανίτα φράουλα
4. Ρυζόγαλο ή κρέμα βανίλια
5. Πανακότα με σοκολατούχο γάλα χωρίς ζάχαρη και φρέσκα φρούτα ή μαρμελάδα
6. Μια μπάλα παγωτό χωρίς σιρόπι
7. Μια μπάλα παγωτό γιαούρτι με φρεσκοκομμένα φρούτα
8. Ένα μικρό κομμάτι σπιτικό κέικ