Skip to main content

7 τροφές για μυαλό που φυσάει

Η αντίστροφη μέτρηση για το κλείσιμο των σχολείων έχει αρχίσει αλλά ήδη τα παιδιά αρνούνται να διαβάσουν και να συγκεντρωθούν. Σίγουρα αυτό συμβαίνει σε όλα τα σπίτια!

Μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να καθίσουν να διαβάσουν μέσα από σωστές διατροφικές επιλογές; Και βέβαια!

Αυτές είναι οι τροφές που θα τα βοηθήσουν να συγκεντρωθούν, να έχουν καλύτερη μνήμη και οξύ πνεύμα:

Ας δούμε ποιες είναι οι κατάλληλες τροφές ώστε να τις εντάξουμε στο καθημερινό τους διατροφολόγιο:

1. Σολομός: Τέλεια πηγή Ω3 λιπαρών οξέων, ο σολομός βοηθά στην ανάπτυξη και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Φτιάξτε του ένα σαντουιτσάκι με λίγο σολομό ή βάλτε λίγο σολομό σε ένα πιάτο με λίγα πολύχρωμα λαχανικά.

2. Αυγό: Ο κρόκος των αυγών περιέχει χολίνη που βοηθά στο να έχουν τα παιδιά καλή μνήμη ενώ είναι και εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης.

Δώστε τους ένα αυγουλάκι για πρωινό και θα έχουν ενέργεια όλη μέρα.

3. Φυστικοβούτυρο: Σίγουρα το λατρεύουν για τη γεμάτη γεύση του! Το φυστικοβούτυρο περιέχει βιταμίνη Ε που προστατεύει τις μεμβράνες των νεύρων αλλά και θειαμίνη που βοηθά στο μυαλό και την αύξηση της ενέργειας.

Αλείψτε τους λίγο φυστιοκοβούτυρο πάνω σε μια φετούλα ψωμί ολικής αλέσεως, για πρωινό.

4. Δημητριακά ολικής αλέσεως: Θα τους δώσουν ενέργεια ενώ χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν θα τα κάνουν να νιώθουν χορτάτα για πολλή ώρα. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχουν συντελούν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Ιδανικά για πρωινό αλλά και για απογευματινό σνακ, μαζί με λίγο γάλα.

5. Βρώμη: Γεμάτη φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνη Ε, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ψευδάργυρο, θα κρατήσουν τα παιδιά χορτάτα ενώ θα βοηθήσει στη λειτουργία του εγκεφάλου τους.

Δώστε τους βρώμη μαζί με γάλα και ξηρούς καρπούς.

6. Γάλα και γιαούρτι: Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχουν βοηθάνε στην ανάπτυξη των ιστών του εγκεφάλου. Το γάλα με χαμηλά λιπαρά θα σου δώσει την πρωτεϊνη και τη βιταμίνη D που χρειάζονται.

Δώστε τους γαλατάκι για πρωινό και λίγο τυράκι μέσα στο σάντουιτς για το σχολείο.

7. Μοσχαρίσιο κρέας: Τέλεια πηγή σιδήρου, θα βοηθήσει τα παιδιά να έχουν ενέργεια αλλά και να είναι συγκεντρωμένα, έχοντας παράλληλα και καλή μνήμη λόγω του ψευδάργυρου που περιέχει.

Φτιάξτε μπιφτέκια με μοσχαρίσιο κρέας και βάλτε τα σε burgers φτιαγμένα από τα χεράκια σας.