Skip to main content

16 tips για τις πρωινές ναυτίες στην εγκυμοσύνη

Αν είστε έγκυος και βρίσκεστε στο πρώτο τρίμηνο της κύησης, είναι πολύ πιθανό το «καλημέρα» να σας βρίσκει αγκαλιά με... τη λεκάνη της τουαλέτας. Πραγματικό βάσανο!

Μην κάθεστε με σταυρωμένα χέρια- μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις πρωινές ναυτίες ακολουθώντας τα παρακάτω πολύτιμα tips:

1.Κάντε μικρά γεύματα κάθε 2 ώρες, και μην μένετε με άδειο στομάχι.

2.Μην τρώτε υπερβολικά.

3.Να τρώτε δύο κρακεράκια πριν καν σηκωθείτε από το κρεβάτι.

4.Προτιμήστε κρύες τροφές- σαλάτες, γιαούρτι, φρούτα, κρύες σούπες- γιατί οι ζεστές επιδεινώνουν την κατάσταση.

5.Πίνετε νερό.

6.Πριν κοιμηθείτε, να τρώτε κάτι ελαφρύ με πρωτεϊνη και υδατάνθρακες όπως ένα γιαουρτάκι με φρούτα.

7.Να πίνετε κρύα ροφήματα.

8.Έχετε ένα πορτοκάλι μαζί σας. Η γλυκιά του γεύση βοηθάει.

9.Βρείτε ποιες τροφές σας ενοχλούν και βγάλε τις από τη ζωή σας- προσωρινά.

10.Δοκιμάστε τον βελονισμό μία φορά το μήνα. Βελτιώνει τον ύπνο και να διατηρείς την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα, μειώνοντας τις ναυτίες.

11.Ξεχάστε για λίγο καιρό τα αρωματικά σαπούνια ή αφρόλουτρα των οποίων η μυρωδιά σας ανακατεύει.

12.Να ξεκουράζεστε. Η ναυτία αγαπάει την κούραση!

13.Μειώστε το στρες.

14.Όταν νιώσετε ναυτία, πάρε μερικές βαθιές ανάσες και ηρεμήστε.

15.Πίνετε τσάι με τζίντζερ ή ζεστό νερό με τριμμένο τζίντζερ. Κάνει δουλειά!

16.Μην τρώτε καφτερά, λιπαρά και τηγανητά.