Skip to main content

14 λόγοι για να γυμναστείτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης + 5 καλύτερες δραστηριότητες για εγκύους

Τα οφέλη από την άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εμφανίζονται αμέσως και διαρκούν για όλη σας τη ζωή! Το μωρό σας θα αρχίσει να απολάμβανει τα οφέλη από όταν βρίσκεται ακόμα στη μήτρα. Διπλό το καλό και διπλό το όφελος! Γι’ αυτό ξεκινήστε τη γυμναστική δίχως άλλη αναβολή!

Κι αν ακόμα δεν πειστήκατε, ακολουθούν 14 λόγοι που σίγουρα θα σας πείσουν!

1. Τόσο η εγκυμοσύνη, όσο και η γέννα είναι πιο εύκολες. Οκ, εγγυήσεις δεν υπάρχουν, ωστόσο σχετική έρευνα έδειξε πως έγκυες που ακολουθούσαν τακτικά το μάθημα του wateraerobics ήταν 58% λιγότερο πιθανό να νιώσουν πόνο, οπότε απέφυγαν και τη λήψη φαρμάκων.

2. Ελαττώνονται οι πιθανότητες για διαβήτη κύησης περίπου στο 27%.

3. Ελαττώνονται οι πιθανότητες να έχετε έντονους πόνους στη μέση.

4. Έχετε λιγότερες πιθανότητες να ταλαιπωρηθείτε από τη δυσκοιλιότητα.

5. Αποκτάτε περισσότερη ενέργεια. Ακόμα και μια βόλτα των 15 λεπτών μπορεί αν σας ανανεώσει.

6. Έχετε λιγότερες πιθανότητες, περίπου 55%, να γεννήσετε με καισαρική.

7. Αν γυμνάζεστε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι πολύ πιθανό να είστε σε πολύ καλή φόρμα όταν θα περάσετε τα 45. Σχετική έρευνα έδειξε πως οι γυναίκες που γυμναζόντουσαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, από μια ηλικία και μετά ήταν ευκίνητες και αρκετά γρήγορες σε σχέση με όσες δεν γυμνάζονταν.

8. Θα κερδίσετε θετική προσοχή ακόμα και από αγνώστους. Ποιος δε θα θαυμάσει και δε θα χαρίσει ένα χαμόγελο σε μια έγκυο που αθλείται;

9. Θα τονωθεί η ψυχολογία σας και το εγώ σας και θα νιώθετε καλύτερα με τον εαυτό και το σώμα σας παρά το βάρος της εγκυμοσύνης. Δε θα νιώθετε μιαχοντρή φάλαινα αλλά μια σέξι έγκυος!

10. Η διάρκεια της γέννας θα είναι σύντομη. Σχετική έρευνα έδειξε πως οι γυναίκες που γυμναζόντουσαν κατά την εγκυμοσύνη είχαν σχετικά εύκολη, ανώδυνη και σύντομη γέννα. Μόνο και μόνο γι’ αυτό αξίζει η προσπάθεια!

11. Έχετε περισσότερες πιθανότητες να αποφύγετε την κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης..

12. Δείχνετε πιο όμορφη, πιο λαμπερή. Η άσκηση αυξάνει τη ροή του αίματος και όλα πάνω σας δείχνουν πιο λαμπερά, ειδικά το δέρμα σας!

13. Το παιδί σας θα γίνει πιο έξυπνο, όσο θα μεγαλώνει. Έρευνες έδειξαν πως τα παιδιά μητέρων που γυμναζόντουσαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είχαν καλύτερη μνήμη και καλύτερη ακαδημαϊκή πορεία.

14. Ο ύπνος θα είναι καλύτερος. Έγκυες που γυμνάζονται κοιμούνται πιο εύκολα και πιο απολαυστικά σε σχέση με εκείνες που δεν γυμνάζονται.

Δε μπορεί, ακόμα κι αν είχατε διαφορετική άποψη, διαβάζοντας τα παραπάνω θα έχετε πειστεί για τα οφέλη της άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Με την ελπίδα πως η διάθεσή σας είναι θετική, σας προτείνουμε 5 δραστηριότητες για να ξεκινήσετε τη γυμναστική ευχάριστα και διασκεδαστικά!

Οι 5 Καλύτερες δραστηριότητες για εγκύους:

Περπάτημα: Δυναμώνει την καρδιά / πνεύμονες, αυξάνει την αντοχή.

Άσκηση στο νερό: Δυναμώνει την καρδιά / πνεύμονες, μειώνει την πίεση στις αρθρώσεις.

Prenatal Pilates: Ενισχύει ολόκληρο το σώμα, ειδικά τους μύες του κορμού.

Άσκηση με βάρη: Αυξάνει τον μυϊκό ιστό και τη δύναμη.

Προγεννητική Γιόγκα: Αυξάνει τη δύναμη, την αντοχή και τη χαλάρωση.